Balsavimas

Ar STT įtarimų sulaukę ir nuo pareigų nušalinti savivaldybės administracijos vadovai turėtų atsistatydinti?

 Rezultatai

Fotogalerijos

Partneriai

Nauja galimybė Jurbarke plėtoti vandens turizmą

Nauja galimybė Jurbarke plėtoti vandens turizmą (9)

2019-08-12

Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centre buvo tariamasi dėl Jurbarke ir Lenkijoje, Ryno mieste, numatomo vykdyti bendro projekto vandens turizmui abiejose valstybėse skatinti. G. Šimboro nuotr

Jurbarke mažųjų laivelių savininkų ir vandens turistų laukia du geri pokyčiai: bus išvalyta ir pagilinta mažųjų laivų prieplauka ir pastatytas naujas slipas – nuožulnus kelias laivams į vandenį nuleisti. Pirmadienį Jurbarko turizmo ir verslo informacijos centre surengtas rajono vadovų, statybos specialistų, kai kurių laivų savininkų ir kitų darbuotojų pasitarimas dėl planuojamų šioje miesto dalyje darbų.

Gilins mažųjų laivelių prieplauką

Dėl esamos mažųjų laivų prieplaukos viskas jau suderėta. Pasak rajono mero Skirmanto Mockevičiaus, pasirašyta prieplaukos išvalymo ir pagilinimo rangos darbų sutartis. Savivaldybės Infrastruktūros ir turto skyriaus vedėjos Jolantos Šeflerienės tvirtinimu darbų apimtis nėra didelė – apie 11,5 tūkst. eurų. Prieplauka gilinama už rajono biudžeto lėšas. Savivaldybė pakvietimus išsiuntė keturioms įmonėms, galinčioms atlikti tokius darbus. Atsiliepė dvi.

Mažiausią kainą – 9500 Eur be PVM pasiūlė Vidaus vandens kelių direkcija. Liepos 30-ąją pasirašyta rangos darbų „Mažųjų laivelių prieplaukos akvatorijos gilinimo darbai“ sutartis. Prieplauka turėtų būti sutvarkyta iki rugsėjo vidurio. Numatyta, kad darbai užtruks apie 3-4 savaites. Tačiau šiuo metu juos pradėti kliudo per žemas vandens lygis.

Vidaus vandens kelių direkcijos laivybos direktorius Aurelijus Rimas patvirtina, kad būtent dėl per žemo Nemuno vandens lygio iš Kauno į Jurbarką negali atvykti plaukiojantis kranas. Juo bus kasamas prieplaukos gruntas ir kraunamas į baržą. „Laukiame, kol palijus vanduo nors truputį pakils, tada iš karto pradėsime darbus. Turėtume suspėti, o jeigu iki rugsėjo vidurio ir nespėsime, tai visi supras, dėl ko“, – sako A. Rimas.

Ar gerai, kad prieplauka gilinama rudenį, kai baigiasi laivybos sezonas – nes pavasarį Imsrė vėl atplukdys nešmenų. A. Rimas sako, kad būtent dabar geriausias laikas gilinti prieplauką, kai vanduo žemas – patogiau kasti ir geriau matyti atliekami darbai. Pasak laivybos specialisto, po dabartinio gilinimo 4-5 metus prieplaukoje nieko nereikės daryti. Imsrė neatplukdys tiek nešmenšų, kad žymiai uždumtų prieplaukos dugną.

Tačiau didesniems laivams nuleisti į vandenį ši prieplauka nėra patogi – gylio užteks, bet per mažas plotis. Nuleidžiami didesni kateriai atsiremia į kitą krantą.

Pilnos publikacijos - laikraštyje ir elektroninės prenumeratos prenumeratoriams.



« Atgal

Reklama

Naujienlaiškis

Facebook