Balsavimas

Kas laimės antrąjį rinkimų į Seimą turą?

 Rezultatai

Fotogalerijos

Partneriai

Lietuviai vis dažniau automobilius savo vardu registruoja neiš...

Lietuviai vis dažniau automobilius savo vardu registruoja neišėję iš namų (0)

2020-02-03

Pernai šalyje iš viso atlikta netoli 300 tūkst. jau prieš tai Lietuvoje eksploatuotų transporto priemonių perregistravimų. Nors šis skaičius panašus kaip ir 2018 metais, „Regitra“ pastebi, kad sparčiai populiarėja elektroninės paslaugos ir vis daugiau automobilių pardavėjų bei pirkėjų renkasi pranešti apie parduotą transporto priemonę ar ją įregistruoti savo vardu tiesiog internetu.

Lietuvoje jau prieš tai registruoto automobilio perdavimas naujam savininkui vyksta dviem etapais. Pirmiausia, per 15 dienų nuo pirkimo–pardavimo sutarties pasirašymo dienos automobilio pardavėjas turi pranešti apie tai „Regitrai“. Tuomet per 10 dienų naujasis transporto priemonės savininkas ją turi įregistruoti savo vardu.

„Regitra“ primena, jog, norint deklaruoti automobilio pardavimą ar jį įregistruoti savo vardu, nebūtina fiziškai vykti į padalinį, kadangi abu šiuos veiksmus galima atlikti elektroniniu būdu: https://www.regitra.lt/lt/paslaugos/transporto-priemones

40 proc. vairuotojų apie automobilio pardavimą praneša internetu

Šiai dienai beveik 40 proc. asmenų renkasi apie parduotą transporto priemonę pranešti būtent internetu, o pernai gruodį šis skaičius siekė net netoli 50 proc. Pavyzdžiui, minėtą mėnesį internetu šį veiksmą atliko apie 8,2 tūkst. asmenų, o likusi dalis – 9,4 tūkst. – kreipėsi į „Regitros“ padalinį. Taigi, palyginus su 2018 m., elektroninės paslaugos naudojimas išaugo apie 12 proc.

Vis dažniau lietuviai internetu renkasi ir savo vardu įregistruoti prieš tai Lietuvoje eksploatuotą transporto priemonę. Nors ši paslauga vis dar populiaresnė padalinyje, stebimas elektroninės paslaugos augimas.  Pavyzdžiui, 2019 m. sausį tai padaryti internetu rinkosi apie 5 proc. asmenų, o štai gruodį – jau apie 12 proc.

„Prie augančio elektroninių paslaugų populiarumo prisideda ne tik augantis žinomumas apie jas, bet taip pat ir atliekami tobulinimo darbai. Štai pernai atnaujinome Lietuvoje registruoto automobilio įregistravimo paslaugą internetu – iš 38 buvusių žingsnių liko tik 16. Kaip matome, tai davė apčiuopiamų rezultatų“, – teigia „Regitros“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Saulius Šuminas.

Pristatymas į siuntų savitarnos terminalus išaugo net 20 kartų

„Regitra“ praėjusių metų gegužę automobilių savininkams pasiūlė naują paslaugą – pristatymą į siuntų savitarnos terminalus. Tiesa, pirmiausia ja galėjo pasinaudoti tik tie, kurie internetu užsisakydavo dviračiams transportuoti skirtas numerio ženklų lenteles. Tačiau rudenį, išplėtus paslaugą ir suteikus galimybę siuntų savitarnos terminalais pasinaudoti ir tiems, kurie internetu registruoja Lietuvoje eksploatuotą automobilį, pristatymas į paštomatus šoktelėjo net 20 kartų.

Kaip rodo statistika, šiai dienai net 60 proc. transporto priemonių savininkų, pasinaudoję „Regitros“ elektroninėmis paslaugomis, verčiau renkasi numerio ženklų ir registracijos liudijimų pristatymą į namus ar siuntų savitarnos terminalus, užuot vykę fiziškai į „Regitros“ padalinį.

„Kiekvienais metais stebime, kaip auga elektroninių paslaugų poreikis. Dedame tikrai daug pastangų ir plečiame bei tobuliname ne tik jas, bet ir pristatymo paslaugą, kuri leidžia vairuotojams net neatvykus į „Regitros“ padalinį gauti jiems reikiamą paslaugą. Štai metų pabaigoje siuntų atsiėmimas paštomatuose šoktelėjo į pirmą vietą ir tapo pačiu populiariausiu būdu atsiimti numerio ženklus ir registracijos dokumentus. Tad būtent žmonių poreikiai ir įpročiai padiktuoja mums, kaip plėsti savo paslaugas“, – įsitikinęs S. Šuminas.

„Regitra“ primena, kad pristatymo į namus paslaugos kaina – 3,40 Eur, o siuntų savitarnos terminalus – 2,70 Eur. Beje, dar pernai, jos buvo sumažintos daugiau nei perpus.

„Gegužę, kuomet pradėjome į paštomatus pristatyti vadinamąsias dviratines lenteles, tuo pasinaudojo tik 69 klientai, o štai gruodį – jau apie 1,4 tūkst. Tai buvo tik startas, norėjome pasižiūrėti ir įvertinti, ar tai patrauklu mūsų klientams. Tačiau akivaizdu, kad šis sprendimas pasiteisino, todėl planuojame tolimesnę plėtrą“,  – sako S. Šuminas.



« Atgal



Naujausias numeris

Reklama

Naujienlaiškis

Facebook