Balsavimas

Ar pritartumėte, kad Dainių pelkėje būtų kasamos durpės?

 Rezultatai

Fotogalerijos

Partneriai

Reikalauti atsakomybės iš meistrų neskuba

Reikalauti atsakomybės iš meistrų neskuba (0)

2019-04-09

Automobilių remontas – viena skaudžiausių temų jų savininkams. Paslauga ne iš pigiųjų, o rezultatas itin priklauso nuo meistrų kvalifikacijos ir sąžiningumo. Nors klientai vis dažniau savo teises gina pasitelkdami atitinkamas institucijas, jurbarkiečiai apie nekokybiškus darbus linkę tylėti ir kreiptis į įvairias tarnybas neskuba.

Pernai ir užpernai į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą dėl nekokybiško automobilių remonto nesikreipė nė vienas jurbarkietis, nors problemų dėl nekokybiškai atliktų darbų turėjo. Ginant savo teises tokie neaktyvūs ne visi. Vertinant šalies statistiką, Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai dėl transporto priemonių techninio aptarnavimo ir remonto paslaugų pernai skundėsi 83 piliečiai.

Gina tarnyba

Iš automobilių remonto dirbtuvių pareikalauti kokybiškų paslaugų ir tinkamo požiūrio į klientus padeda Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba. Tačiau nei šiemet, nei pernai į ją dėl netinkamo remonto nesikreipė nė vienas rajono gyventojas.

Pasak tarnybos Tauragės padalinio vyr. specialisto Rimanto Knyzelio, jurbarkiečiai dažniausiai skundžiasi dėl internetinės prekybos. Žmonės nukenčia arba visai nesulaukdami prekių, arba gaudami nekokybiškas.

„Niekas iš jurbarkiečių dėl automobilių remonto pastaruoju metu nesiskundė. Tokių skundų nesulaukėme ir iš tauragiškių, nors Tauragė – prekybos automobiliais miestas ir jų čia remontuojama tikrai daug“, – sakė R. Knyzelis.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Tarptautinių ir viešųjų ryšių skyriaus vyriausioji specialistė Natalija Jarmulkovič tvirtina, kad 2018-aisiais į tarnybą dėl servisų paslaugų visoje Lietuvoje kreipėsi 83 asmenys.

„Dažniausiai kreipiamasi dėl pačios paslaugų kokybės arba dėl to, kad paslaugų tiekėjai nesuteikė visapusiškos informacijos apie numatomus atlikti darbus, jų atlikimo terminus, paslaugų kainą ir panašiai“, – tvirtino specialistė.

Į tarnybą kreipiamasi ir dėl to, kad servisai neįformina paslaugų: vartotojams iš anksto nepateikiami teisės aktuose numatyti privalomi paslaugų užsakymą patvirtinantys dokumentai, t. y. užsakymo paraiškos bei automobilio priėmimo– perdavimo aktas.

Tradiciška, kad klientams neišduodami atliktas paslaugas ir jų apmokėjimą patvirtinantys kvitai. Tokius atvejus papildomai tiria ir Valstybinė mokesčių inspekcija.

Daugiau skaitykite laikraštyje arba prenumeruokite elektroninę laikraščio versiją.



« Back

Naujienlaiškis

Reklama

Facebook