Balsavimas

Ar Jurbarko ligoninė turėtų likti?

Rezultatai

Fotogalerijos

Partneriai

Vaikų trečiadienis

Stovykla prie Baltijos jūros – pati įspūdingiausia (0)

Viešvilės vaikų globos namų „Nykštukų“ šeimynos ugdytiniai šią vasarą prisimins kaip ypač įdomią, nes jie pirmą kartą atostogavo Šventosios kurorte prie Baltijos jūros. Stovykloje „Ten, kur saulę nusineša jūra“ mažieji patyrė nepamirštamų įspūdžių, veidukus papuošusių šypsenėlėmis, skardenusių džiaugsmingu juoku, o širdeles pripildžiusių tyros laimės.

(Plačiau...)

Linkiu vasarą aplankyti Trakus! (0)

Vieną saulėtą rytą Vytauto Didžiojo vidurinės mokyklos ketvirtos klasės mokinukai su savo mokytoja Zita Ambrakaitiene autobusu išvykome į Trakus.

Pėstute apvaikščiojom Smalininkus (0)

Mūsų klasė birželio mėnesį keliavo į Smalininkus. Nuvažiavome autobusu iki Pašvenčio kaimo. Po to pėstute vingiuotu miško takeliu ėjome Šventosios upelio pakrante į Antšvenčių kaimą. Ankstų rytą girdėjome, kaip garsiai gieda, čiulba, čerškia, kleketuoja paukščiai, traška, braška medžių šakos ir šnara lapeliai. Priėjome seną medinę trobelę. Tai dailininkės Lidijos Meškaitytės tėviškė.

(Plačiau...)

Kaip skautai laižė medų ir draugavo su lietumi (0)

Liepos pradžioje „Medaus slėnis“ Panemunių regioniniame parke dūzgė tarsi bičių avilys, nors ne bitės tame gražiame gamtos kampelyje įsikūrė. Visą savaitę čia stovyklavo skautai – ūžė, skardeno, krykštavo ir džiaugsmingai savo rimtą skautišką veiklą vykdė.
Kadangi skautus jau seniai pažįstame kaip linksmus ir draugiškus vaikus, o medų irgi mėgstame, tad eime, vaikai, kartu su skautais pastovyklauti!

(Plačiau...)

„Mikučio“ vasara – nuo siaubo istorijos iki sakmės apie pasaulio sukūrimą (0)

Jau ne pirmus metus lietuvių liaudies tradicijas puoselėjantiems vaikams folkloro kolektyvų vadovės rengia vasaros stovyklą „Mikutis“. Šią vasarą stovyklautojai savo palapines pasistatė ir smagiai šoko Klangiuose, Irmos ir Airido Svetlauskų kieme.

Tūkstančiai pienių žiedų (0)

Gegužės vienuoliktoji tapo neeiline diena Seredžiaus Stasio Šimkaus pagrindinės mokyklos pradinių  klasių mokiniams. Nuo pat ankstyvo ryto mums  šypsojosi saulė ir kvietė nuveikti ką nors neįprasto, malonaus.

(Plačiau...)

„Nykštuko“ startas olimpiniame festivalyje (0)

Ypatinga diena „Nykštuko“ priešmokyklinės grupės vaikams buvo kelionė į pirmąjį Lietuvos ikimokyklinių įstaigų auklėtinių olimpinį festivalį Kaune. Ąžuolyno parke susirinko daugybė vaikų ir jų tėvelių. Visi išsirikiavo prie Dariaus ir Girėno paminklo ir buvo paskelbtas olimpinio festivalio atidarymas.

Darželinukų hip-hopas su ateiviais (0)

Birželio 1-ąją, Tarptautinę vaikų gynimo dieną, viename mūsų rajono miestelyje išsilaipino... ateiviai. Kosmodrome, tarsi kokioj automobilių stovėjimo aikštelėj, jie išrikiavo savo transporto priemones ir ėmė klausinėti vietinių vaikų apie mūsų planetą Žemę, mokė „mėnulio eisenos“ ir  apdalijo visus ateiviškomis dovanomis.

(Plačiau...)

„Gilės“ teatro premjera „Ąžuolynės“ šventėje (0)

Birželio 11-ąją  Smalininkuose vykusioje respublikinėje teatrų šventėje „Ąžuolynė“ pirmąjį savo spektaklį parodė Mažosios Lietuvos Jurbarko krašto kultūros centro vaikų ir jaunimo teatras „Gilė“.

Mažųjų teatriukų burtai (0)

„Leiskit nusilenkt žemai“ – tokiais žodžiais prasidėjo rajoninė pradinių klasių mokinių teatriukų šventė Jurbarko Vytauto Didžiojo vidurinėje mokykloje. Ši tradicinė šventė keliauja iš vienos mokyklos į kitą. Šiemet ji atkeliavo pas mus ir sukvietė visus vaidinančius rajono mokinukus parodyti savo spektakliukus, pažiūrėti draugų kūrybą.