Balsavimas

Ar Jurbarko ligoninė turėtų likti?

Rezultatai

Fotogalerijos

Partneriai

Ačiū mokyklai už kelionę į vasarą

Ačiū mokyklai už kelionę į vasarą (0)

2017-11-24

Seredžiaus Stasio Šimkaus mokyklos-daugiafunkcio centro Erasmus+ projekto dalyviai lankėsi Italijos mieste Vasto. Delegacijai vadovavo mokytoja Irena Štyk ir socialinė pedagogė Laima Bakšenskienė.

Projekto dalyvės ketvirtokės dalijasi kelionės įspūdžiais. Štai Jurgos Laiconaitės įspūdžiai: „Mokykloje buvo labai gražu, viskas papuošta. Vakare važiavome pas miesto merą. Trečiadienį lankėmės klasėse, lentoje parašėme savo vardus. Valgykloje buvo toks didelis triukšmas, kad negalėjome susikalbėti.“

O štai kaip savaitę Italijoje prisimena Gabija Diškevičiūtė: ,,Klasėje mums reikėjo prisėsti prie pasirinktų italų mokinių. Aš pasirinkau Sofiją, kuri iškart tapo mano drauge. Pietavome mokyklos valgykloje. Žaidėme futbolą! Vaikščiojome po miestą, matėme didžiulį fontaną, gražius pastatus. Dienos ėjo labai greitai, reikėjo atsisveikinti. Pasidarėme bendrą nuotrauką atminčiai.“

„Tai buvo pirmasis mano skrydis lėktuvu. Nepaprastą įspūdį paliko palmės, nes Lietuvoje jos neauga. Susiradau dvi drauges – Juliją ir Sereną. Susitikus jos mane apkabindavo ir viskuo dalindavosi. Kai kurie italų valgiai buvo skanūs, bet ne visi“, – tai Evelinos Paknytės įspūdžiai.

„Aš susidraugavau su dviem berniukais. Mes ėjome pasivaikščioti po Vasto, prie jūros prisirinkome kriauklių, braidėme, taškėmės vandeniu. Kol buvome Italijoje, girdėjau, kad Lietuvoje labai lijo, o ten saulė švietė ir buvo karšta. Kai jau buvome Vilniuje, lijo kaip iš kibiro. Norėjome grįžti atgal, bet – visur gerai, o namie geriausia“, – pasakojo Reda Mamedova.

„Štai mes lėktuve, kylame! Buvo truputį baisu. Po daugiau kaip dviejų valandų mes Milane, kitu lėktuvu skrendame į Pescarą. Ten mūsų laukė autobusiukas. Apie antrą nakties mes Vasto mieste prie Adrijos jūros. Lauke dvidešimt laipsnių. Auga palmės, kaktusai, mandarinai ir persimonai – gali nusiskinti ir suvalgyti! Ketvirtadienis – smagiausia diena! Jūra! Braidėme, rinkome kriauklytes. Matėme didelį švyturį ir uolas. Penktadienį aplankėme ūkį, kuriame auginami asilai, avys, arkliai, povai, vištos, jūrų kiaulytės, vėžliai, katės, papūgos, šunys. Smagiausia dalis – patys gaminome picas. Juk Italija – picų šalis. Minkėme tešlą ir iškepėme senovinėje krosnyje. Buvo skanu!

Atsisveikinę su visais, paskutinį kartą pasivaikščiojome po Vastą. Sėdėjome, kalbėjomės ir dar kartą žvelgėme į jūrą. Paskui susikrovėme lagaminus... Į juos tilpo daug: daiktai, lauktuvės ir šilti bei gražūs prisiminimai. Ačiū mano mokyklai už nuostabią kelionę“, – parašė Viltė Bakšenskaitė.