Balsavimas

Ar pritariate valdininkų išvykai į mokymus Ispanijoje?

Rezultatai

Fotogalerijos

Partneriai

Savaitė buvo puiki!

Savaitė buvo puiki! (0)

2018-05-26

Vieną dieną sužinojau, kad skrisiu į Mančesterį. Koks džiaugsmas! Jau nemažai vaikų kartu su mokytojais skrido į užsienį, nes mūsų Seredžiaus Stasio Šimkaus mokykla-daugiafunkcis centras kasmet dalyvauja tarptautiniuose Erasmus+ projektuose. Ir į Seredžių atvyksta vaikų iš kitų šalių.

Kelionės laukiau nekantraudama. Ir pagaliau vieną ankstų rytą prabudau laiminga, nes visi ruošėmės išvykti į Vilnių. Oro uoste palaukėme dar pusvalanduką ir mus pagaliau įleido į lėktuvą.

Lėktuvas pakilo. Aš pirmą kartą skridau lėktuvu, tad viskas buvo įdomu. Atskridome į Frankfurtą. Palaukę kelias valandas, išskridome į Mančesterį.

Angliją pasiekėme labai vėlai. Oro uoste sutikau savo naująją šeimą. Pasakiau savo vardą. Moteris ir mergaitė irgi pasakė savo vardus. Adrija – tai mano naujoji ,,mama“. Mergaitei Izabelai – 15 metų. Šeimoje gyvenau kartu su Simona, taigi buvo drąsiau. Kai važiavome į naujus namus, mūsų klausinėjo apie pomėgius, o mes atsakinėjome. Buvo smagu, kad galiu susikalbėti angliškai. Namuose mus pasitiko labai draugiškas ir didelis šuo.

Ryte šeimai atidavėme lauktuves iš Lietuvos. Dovanos jiems patiko. Jie mums irgi įteikė dovanų, bet kokių, tai jau paslaptis...

Per tą savaitę aplankėme mokyklą, susiradau daug draugų. Pabuvojome Mančesterio futbolo klubo „United“ muziejuje ir stadione. Važiavome į Velsą. Ten grožėjomės labai gražia pilimi. Labai patiko bendra Erasmus dalyvių vakarienė, kurioje šokau su italais.

Labiausiai įsiminė paskutinė diena. Buvo nuostabus koncertas: vaikai šoko, dainavo. Po koncerto ėjome žaisti boulingą. Nors ir nelaimėjau, buvo labai smagu.

Kelionė buvo puiki. Aš jos niekada nepamiršiu. Ačiū mokyklai už tuos įspūdžius, kuriuos patyriau Anglijoje.