Balsavimas

Ar tenkina požeminių šiukšlių aikštelių įrengimo kokybė?

 Rezultatai

Fotogalerijos

Partneriai

Permainos: duris užveria „Luminor“ bankas

Permainos: duris užveria „Luminor“ bankas (8)

2019-03-12

„Luminor“ klientai Jurbarke netrukus galės naudotis tik bankomatu, o prireikus rimtesnių paslaugų – vyks į didesniuose miestuose esančius banko skyrius. L. Pilecko nuotr.

Kovo 29-oji bus paskutinė diena, kai Jurbarke „Luminor“ banko klientai galės užsukti į poskyrį. Tos dienos popietę padalinys bus uždarytas, o gyventojams teks naudotis tik liekančiais bankomatais ir elektronine bankininkyste.

Jurbarkas – vienas iš penkių miestų, kuriuose uždaromi banko padaliniai. Vien su bankomatais lieka ir Šalčininkų, Mažeikių, Kretingos, Raseinių gyventojai.

Pasak „Luminor“ komunikacijos vadovės Giedrės Bielskytės, Jurbarkas pateko tarp skyrių, kurie uždaromi pirmąjį šių metų ketvirtį.

Banko atstovai taip pat tikina, kad transformuojant tinklą bus peržiūrėtas klientų aptarnavimo centrų skaičius, bus atidaryti naujos koncepcijos klientų konsultavimo centrai, apjungti arba uždaryti netoliese esantys, atnaujintos savitarnos zonos ir bankomatų tinklas, bankas palaipsniui atsisakys grynųjų pinigų operacijų konsultavimo padaliniuose. Bus peržiūrimas konsultavimo bei aptarnavimo modelis, stiprinamas nuotolinis konsultavimas, vartotojams bus siūloma daugiau skaitmeninių paslaugų, kurios leis finansus tvarkyti nuotoliniu būdu. Taip pat bus plėtojamas vieningas „Luminor“ bankomatų tinklas Baltijos valstybėse. Pokyčiai bus įgyvendinami per visus 2019-uosius.

„Daugėjant skaitmeninių paslaugų, keičiasi klientų konsultavimo centrų vaidmuo. Vis mažiau klientų renkasi fizinį apsilankymą banke, o mieliau naudojasi internetinės ir mobiliosios bankininkystės privalumais ir patogumais“, – sakė Kerli Gabrilovica, „Luminor“ banko Mažmeninės bankininkystės vadovė.

Kitaip tariant, „Luminor“ jurbarkiečiams nuo kovo 29-osios paliks tik galimybę paslaugas gauti internetu ir telefonu. Tačiau prispyrus virtualiai nesutvarkomam reikalui, žmonėms greičiausiai teks vykti į artimiausią banko skyrių.

Savo sprendimą „Luminor“ grindžia statistika: esą pernai 80 proc. klientų Baltijos šalyse kasdienius finansinius reikalus tvarkė per skaitmeninius ir nuotolinius kanalus, šiais kanalais klientai atlieka 95 proc. bankinių operacijų. 50 proc. banko klientų užsisako mokėjimo korteles su pristatymu į namus, jiems nebereikia eiti į klientų aptarnavimo centrus. 70 proc. banko klientų yra patenkinti tuo, kad gali bet kuriuo paros metu naudotis nuotolinėmis banko paslaugomis.

Pertvarkęs tinklą, „Luminor“ metų pabaigoje turės 35 klientų konsultavimo ir savitarnos centrus Baltijos šalyse. Daugiausia jų, 17, bus Lietuvoje, 10 – Latvijoje, 8 – Estijoje. Šiuo metu Lietuvoje „Luminor“ turi 29 klientų konsultavimo centrus.

 

Lukas Pileckas



« Atgal



Naujausias numeris

Reklama

Naujienlaiškis

Facebook