Balsavimas

Ar rajone turėtų nelikti paminklų sovietiniams okupantams ir kolaborantams?

 Rezultatai

Fotogalerijos

Partneriai

Realistiškos svorio metimo taisyklės, kurios padės pasiekti ti...

Realistiškos svorio metimo taisyklės, kurios padės pasiekti tikslą (0)

2022-01-25

Pasiryžusiems sulieknėti koją neretai pakiša ne tik sunkiai išgyvendinami seni valgymo įpročiai, bet ir nerealistiškos sveikos gyvensenos taisyklės. Tikėtis rezultatų natūralu, tačiau nevertėtų prarasti sveiko proto ir ryžtis kardinaliems pokyčiams jau pirmąją savaitę. Į kokius principus reikia atsižvelgti tam, kad svorio metimo procesas būtų tiek efektyvus, tiek malonus?

Pasiryžkite sunkiam darbui

Bet koks pokytis verčia išeiti iš komforto zonos. Ryžtis naujovėms yra būtina tam, jog tobulėtume. Atminkite, sunkus darbas gali būti ne tik fizinis, bet ir emocinis. Plūšėti reikės ne tik sporto salėje ar stadione - svorio metimas gali pareikalauti daug emocinių proveržių, abejonių dėl savo tikslų. Toks procesas patikrina psichologinę ištvermę ir gali daug išmokyti apie save, todėl labai svarbu atsižvelgti į įvairias sveikos gyvensenos tendencijas ir joms pasiruošti. Dažnai priminkite sau savo tikslą. Jei jis susijęs vien su fiziniais pokyčiais, perfurmuluokite jį. Vietoj noro turėti lieknesnes kojas dėl aplinkinių nuomonės įteikite sau paprastesnį tikslą - būti pakankamai stipriu fiziškai užlipti į daugiabučio aukščiausią tašką ir greitai atgauti kvapą.

Žinokite, kada sustoti

Visai nesvarbu, ar kalba eina apie mitybos, ar sporto pokyčius, būtina atsižvelgti į savo kūno siunčiamus signalus. Net jei laikotės dietos ar vadovaujatės svorio metimo programos principais, poilsio dienos turi atsirasti. Nesitikėkite pirmą savaitę girtis didžiausia lėkšte suvalgytų daržovių, kurių anksčiau neapkentėte. Tas pats galioja ir fizinės veiklos pritaikymui - tikėtina, kad sportuoti nebenorėsite vien dėl to, nes persistengsite ir skaudės visą kūną. Saikingumo taisyklė galioja ne tik nesveikiems įpročiams, kadangi padauginti galima netgi naudingai ir sveikai atrodančių veiklų.

Darykite tai, ką mėgstate

Dažnai žmonės, norėdami padailinti kūno linijas, prisiskaito daug patarimų iš kitų žmonių, kuriems pavyko tai padaryti. Tai - puikus motyvacijos šaltinis iki to momento, kuomet pradeda tikėti, kad kito žmogaus sėkmės receptas galioja visiems. Turite suvokti, kad pokyčiai reikalingi ne tik kilogramams atsikratyti, bet ilgalaikei naudai kurti. Sveika mityba ir fizinis aktyvumas, pritaikyti kasdienybėje pagal Jūsų poreikius, padės ne tik kūnui iš išorės, bet ir iš vidaus. Svarbiausia, rasti tinkamą laiką ir metodiką. Nesirinkite to, ko nemėgstate - išlaikyti įprotį bus be galo sunku, o jį pamesite pirmą pasitaikiusią progą. Ieškokite ne tik mylimos fizinės veiklos, bet ir maisto produktų.

Kreipkitės į profesionalus

Auksinis principas tiems, kurie bijo likti suklaidinti - kreiptis į srities specialistus. Specialiai sudarytos svorio metimo programos, tinkančios tiek sporto salę lankantiems, tiek sportuojantiems namuose žmonėms, bus pakankamai efektyvios. Profesionalai suteiks galimybę pasikonsultuoti, išsiaiškinti Jūsų tikslus, o pagal tai pateiks atitinkamų patarimų ir pasiūlymų. Dietologai gali nukreipti taisyklingos mitybos linkme, o tiems, kurie bijo pakliūti į valgymo sutrikimų pinkles rekomenduojama daugiau domėtis psichologiniais principais ir apsilankyti pas srities specialistus. CaloryCare - specializuota nutukimo gydymo klinika, gali pasiūlyti įvairius chirurginius sprendimus, tokius kaip skrandžio rezekcija, skrandžio žiedas ar skrandžio apylankos operacija.

Užsak. Nr. 84.



« Atgal



Video rekomendacijos:

Naujausias numeris

Reklama

Naujienlaiškis

Facebook