Jau 2025-aisiais turėtų prasidėti kroviniams skirto uosto Jurbarke statybos. O dar vėliau– uosto teritorija turėtų išsiplėsti iki maždaug 20 hektarų. Ir nors Klaipėdos valstybinis jūrų uostas mūsų krašte milijonus žada investuoti tikėdamasis pelno, sėkmės atveju naudą turėtų pajusti ir Jurbarkas. Konkurencingos krovinių gabenimo Nemunu į Klaipėdą sąlygos ir didelių gabaritų krovinių transportavimo galimybės turėtų į pramoninę Jurbarko zoną pritraukti didelius verslus, o šie neapsieis be gyventojams taip reikalingų darbo vietų steigimo.
Valo upių santaką
Šiuo metu Nemune, Mituvos kanalo žiotyse ir šių upių santakoje dirba Vidaus vandenų kelių direkcijos (VVKD) žemsiurbės ir kiti laivai. Technika gilina upių vagas ir atlieka kitokius tvarkymo darbus. Taip ruošiamasi ne tik pavasarį prasidėsiančiam naujajam laivybos sezonui, bet ir stengiamasi, kad visus metus upės būtų praplaukiamos.
„Dar šiais metais bus atliktas įplaukimo į Mituvos kanalą valymas, taip pat valymo darbai Mituvos kanale ties krovinine krantine ir ties įplaukimu į Mituvos pramoginę prieplauką Imsrės upėje.
Darbai bus vykdomi kiek leis hidrometeorologinės sąlygos, esant poreikiui, darbai bus tęsiami ir kitais metais. Darbai atliekami žemsiurbe „Upyna“.
Bus pagerintos tiek krovininių laivų priplaukimo prie krantinės, taip pat pramoginių laivų įplaukimo į Mituvos pramoginę prieplauką, sąlygos“, – sako VVKD atstovė Justina Juozaponė.
Minėtos vandens kelių atkarpos tvarkymas neabejotinai yra labai svarbus ir Jurbarko savivaldybei bei Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai, pradėjus uosto Jurbarke įrengimo procedūras.