Rugsėjo 27-ąją, minint Pasaulinę turizmo dieną, VšĮ „Žaliasis regionas“ sukvietė keturių Tauragės regiono savivaldybių turizmo bendruomenę į Panemunės pilį. Per renginį buvo pristatyta naujai sukurta turizmo strategija, numatanti žingsnius, kurie leistų pritraukti keliautojų, o kol kas gan ženkliai turistų srautais nuo šalies vidurkio atsiliekantis regionas vystytų kelionių plėtrai reikalingas paslaugas.
Jėga bendrystėje
Naujoji strategija parengta bendradarbiaujant su neuromarketingo agentūra „Lighthouse neuromarketing lab“. Pasak VšĮ „Žaliasis regionas“ direktorės Gaivos Mačiulaitienės, šia strategija siekiama sukurti bendrus turistinius maršrutus, suvienyti keturias savivaldybes ir įtraukti vietos bendruomenes į regiono plėtrą.
Didelis dėmesys strategijoje skiriamas tiek natūraliems krašto turtams – miškams, upėms, slėniams, tiek istoriniam ir kultūriniam paveldui, kuriuo ypatingai turtingas mūsų regionas.
„Lighthouse neuromarketing lab“ kolektyvas pristatymą suskirstė į keturias dalis. Pirmojoje aptarė Turizmo rinkodaros strategijos viziją, misiją bei tikslus. Antrojoje – Tauragės apskrities makroaplinką ir bendrą turizmo situaciją. Trečiojoje dalyje pristatė – skirtingas tikslines turistų grupes ir jų priviliojimo galimybes. Paskutinėje dalyje buvo aptartos galimos komunikacijos priemonės ir planas, kaip minėtoms grupėms paskleisti informaciją apie regiono turizmo galimybes ir paslaugas.
Pasistengė jau mockevičius, su žemiausiu apžvalgos (neveikiančiu