Gegužės 21 d. VšĮ „Jurbarko socialinės paslaugos“ pakvietė savo partnerius į nuotolinę diskusiją apie socialinių paslaugų prieinamumą, informacijos sklaidą, sklandų bendradarbiavimą ir iškylančias problemas. Sudėtingoje socialinių paslaugų sferoje dirbanti įstaiga nuolat ieško šiuolaikiškų ir efektyvių būdų sėkmingai veiklai, kuri dažnai remiasi ir partnerių gebėjimu komunikuoti bei gerai atlikti savo darbą.
Skirtingi pavasariai
Tokia diskusija rengiama antrą pavasarį. Į ją kviečiami arčiausiai gyventojų esantys ir pirmieji jų poreikius sužinantys seniūnai bei seniūnijų socialiniai darbuotojai.
Taip pat pakviesti ir savivaldybės vadovai.
„Ataskaitose pateikiame darbo rezultatus, o tokiose diskusijose atskleidžiame darbo virtuvę. Pamatyti tikrą mūsų gyvenimą, išgirsti problemas – taip pat pravartu“, – sako VšĮ „Jurbarko socialinės paslaugos“ direktorė Audronė Balčiūnienė.
Karantinas įnešė chaoso ir į socialinę sritį. Tačiau, pasak A. Balčiūnienės, du karantininiai pavasariai – labai skirtingi.
„Praėjęs pavasaris įnešė daug baimės, nerimo, bet buvome labai geranoriški, vieningi, o šį pavasarį visi esame labai pavargę, atsirado daug pykčio, agresijos. Turime išgyventi šį laikotarpį“, – sako A. Balčiūnienė.
Sunkus laikas privertė tobulinti darbo metodus, prisitaikyti ir keistis.