Nuo Kauno pusės atvykstantį Jurbarką ir savus, ir svečius pasitinka ne tik krašto simbolis– balta lelija, bet ir griuvėsiais virstanti, seniai nebeveikianti dujų degalinė. Šalia jos – į gabalus sulūžęs milžiniškas reklaminis stendas. Jurbarko valdininkams ši gėdinga netvarka nekliūna, nes nieko nepadaryta, kad turizmo kraštu prisistatantis Jurbarkas atvykstančiuosius pasitiktų akiai patrauklesniu vaizdu.
Pamato pirmiausia
Į apleistas miesto prieigas šalia vadinamojo Trikampio, kur susikerta S. Daukanto ir Dariaus ir Girėno gatvės, dėmesį atkreipė tokios netvarkos neapsikentę Jurbarko gyventojai.
Pasak su redakcija susisiekusio vyro, nesuvokiama, kad metai po metų į miestą atvykstantys žmonės pirmiausia turi pamatyti apsileidimą, o ne kažką patrauklaus ar reprezentuojančio kraštą. Sunku suprasti, kodėl taip nesirūpinama miestu.
„Ne veltui sakoma, kad sutinka pagal rūbą, išlydi pagal protą. Tai Jurbarko rūbas yra baisus – apgriuvęs, apžėlęs. Kokią žinią mes siunčiame? Kad nesugebame susitvarkyti? Pamačius tokį vaizdą, tai net domėtis tuo, ką šis kraštas dar pasiūlyti gali, nebesinori“, – stebėjosi jurbarkietis.
Visus straipsnius skaitykite laikraštyje arba užsisakę elektroninę prenumeratą
O dar rojaus keliu į pažintinį taką, turistams bus tikrai ,,įdomu”. Jis garsus kaip Vilniaus vis nepastatomas stadionas.