Dauguma žino Audi kaip vieną iš labiausiai prestižinių pasaulio automobilių gamintojų. Tačiau, apart išskirtinės vairavimo kokybės ir patogumo, Audi taip pat išsiskiria savo saugumo sistemoje lyginant su dauguma kitų populiarių markių. Audi avarinis atrakinimas yra vienas sudėtingiausių, o rakto gamyba ir programavimas reikalauja specialios įrangos ir žinių.
Audi raktų gamyba – kodėl ne visi ja apsiima?
Daugumos praeito amžiaus Audi raktų gamyba, matyt, nebūtų sunki užduotis daugumai raktininkų. Tačiau, nuo 1994 metų absoliučioje daugumoje automobilių pradėta diegti imobilaizerio sistema, dėl ko Audi rakto pririšimas prie imobilaizerio yra būtinas, norint, kad automobilis užsivestų. Šiai procedūros būtinos ne tik raktų gamybos staklės, bet ir raktų programavimo įranga.
Norint pagaminti atsarginį raktą reikalinga speciali VAG automobilių diagnostinė įranga, tačiau dažnai yra taip, jog tame pačiame modelyje yra montuojama skirtingų gamintojų elektroniniai moduliai, dėl ko Audi raktų gamyba gali skirti
Jeigu Audi raktų gamyba bus atlikta netinkamai, yra rizika, jog bus užblokuota ar sugadinta automobilio elektronika, kas sukils nemažas išlaidas. Tokiu atveju, jeigu automobilyje esantis kompiuteris užsiblokuoja po bandymo užkurti neveikiančiu raktu, rakto pririšimas yra neįmanomas kurį laiką.
Raktų programavimo specialistas turi turėti platų įrangos, raktų ir imobilaizerių pasirinkimą, jeigu nori programuoti įvariausius modelius, net ir tuos atgabentus iš kitų rinkų kaip pvz. JAV.
Audi rakto pririšimas prie imobilaizerio, kuomet raktai pamesti
Tokiu atveju, kuomet visi raktai yra pamesti ir automobilis stovi užrakintas, vykdomas Audi avarinis atrakinimas. Kuomet automobilis jau atrakintas, galima pakliūti į vidų, po to priklausomai nuo modelio nuimti degimo arba durų spynelę ir pagal ją pagaminti mechaninį raktą. Tačiau, šis raktas automobilio neužves. Audi rakto pririšimas prie imobilaizerio yra būtinas, norint, kad imobilaizeris būtų atjungiamas įkišus raktą į spyną.
Pagaminus raktą pagal spyną ir spyną pastačius į vietą, toliau vykdomi programavimo darbai. Jie atliekami skirtingai, priklausomai nuo automobilio, kadangi net tas pats modelis gali turėti skirtingą elektroniką priklausomai nuo komplektacijos. Atlikus visus pririšimo ir programavimo darbus, naujas rakas atliks visas reikalingas funkcijas.
Dažnai kyla klausimas, ar kuomet atliktas Audi rakto pririšimas prie imobilaizerio pradeda veikti centrinio užrakto valdymas pulteliu? Naujesniems Audi automobiliams, imobilaizeris su pulteliu pririšami kartu, tačiau daugumai gatvėse sutinkamų Audi automobilių imobilaizeris yra pririšimas atskirai nuo pultelio.
„Spynų Atidarymas dirbtuvėse” atliksime audi rakto pririšimą prie imobilaizerio greitai, gera kaina ir su garantija bet kokioje situacijoje. Šie specilistai turi ne tik šimtus skirtingų Audi raktų, bet ir pažangiausią prieinamą įrangą Lietuvoje, o Audi avarinis atrakinimas pas juos atliekamas negadinant automobilio.
Audi raktų remontas – ką daryti lūžus ar nustojus veikti raktui?
Nereitai atsitinkta taip, jog Audi automobilio pultelis atsiriša, nustoja veikti arba geležtė išlūžtą iš rakto korpuso. Tokiais atvejais, ne visada būtina gaminti naują raką – tam tikrais atvejais Audi raktų remontas yra pakankamas.
Jeigu geležtė ar korpusas sulūžo, nebutina iš naujo programuoti rakto, keisti mikroschemos ar čipo, užtenka tik perdėti esama elektroniną į naują korpusą ir išpjauti naują geležtę. Jūsų Audi raktas bus kaip naujas, o kaštai lyginant su naujo rakto gamyba gerokai mažesni.
Tokiu atveju, kuomet rakto elektronika nustojo veikti, kažkuris mygtukas nepasispaudžia tai neretai yra remontuojama. Audi raktų remontas tokiu atveju bus atliekamas išardžius raktą, sutvarkius pažeidimus mikroschemoje ir pakeitus mytukus esant poreikiui.
