Žengtas pirmas oficialus žingsnis atkurti vieną svarbiausių Nemuno upės uostų tarp Kauno ir Klaipėdos – Jurbarko krovinių uostą. Penktadienį Jurbarko mažųjų laivelių prieplaukoje pasirašytas Jurbarko rajono savivaldybės ir akcinės bendrovės Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos memorandumas (susitarimas) dėl Jurbarko uosto atgaivinimo ir plėtros.
Uostas, bet ne tas
Krovininė laivyba Nemunu iš Jurbarko jau pajudėjo – praėjusią savaitę iš Jurbarko į Klaipėdą jau trečią kartą su grūdais išplaukė akcinės bendrovės Vidaus vandens kelių direkcijos šiemet baigta pastatyti didžiausia Baltijos šalyse mažos grimzlės upinė barža „Nemunas Lines“, iš karto gabenanti daugiau kaip tūkstantį tonų grūdų.
Barža prišvartuojama ir kraunama Mituvos žiotyse, prie dar sovietiniais laikais pastatytos gelžbetoninės krantinės sieliams rišti. Prie jos sieliai buvo rišami ir plukdomi iki 1982 m. Nuo tada krantinė ilgą laiką nenaudota, buvusi įranga išdraskyta.
Atnaujinta krantinė ir šalia jos esanti 11,5 hektaro laisva teritorija taps naujuoju Jurbarko krovininiu uostu su visa reikalinga infrastruktūra.
Smuikui pries rinkimus paastreja didybes manija…Bendrai jis ji niekada nebuvo atslugus. Idomu,ka jis giedos po keliu metu,kai subliuks jo eiliniai pazadai.