Moters žinutė apie „Norfos“ prekybos centre pirktą mišinuką kūdikiams nuteikė nemaloniai – palikusi atidarytą „Aptamil Nutribiotik“ indelį rado kirmėlių. Su mišinuku jurbarkietė nuvyko į „Norfą“ ir prekę gražino, tačiau tikėjosi kitokios parduotuvės darbuotojų reakcijos.
„Vienintelis dalykas, kurio sulaukėme, buvo pinigai, tačiau mūsų nuomonės, kad tai yra bloga, sukirmijusi produkcija, negirdėjo. Taip pat nebuvo klausta nei dėl kokios priežasties prašome gražinti pinigus, nei kokia firma, koks partijos nr., koks mišinukas, kokios problemos, dėl – nieko. Nesakome, kad tai būtent parduotuvės kaltė, bet jie turi pareigas, ką reikia tokiais atvejais daryti, tačiau to nedaro ir į viską žiūri atmestinai. Noriu pasakyti, kad tai yra labai didelis neatsakingumas ir abejingumas klientui“, – sakė mama, įspėjusi žiūrėti, ką duodate savo vaikams.
Prekybos tinklo „Norfa“ atstovas Darius Ryliškis teigia, kad minėtos parduotuvės direktorė ir vedėja su pirkėja kalbėjo ir atsiprašė dėl neparodyto tinkamo dėmesio.
„Matyt, kalėdinės prekybos krūviai ir įtampa daro savo. Mišinukų kūdikiams partija buvo nedelsiant pašalinta iš prekybos, nors kyla klausimų, ar dėl radinio mišinuko inde kalta parduotuvė, nes pirkto mišinuko pakuotė, kaip ir visų kitų šios partijos mišinukų pakuotės, buvo sandari ir nepažeista, tad gyvis atidarytame inde galėjo atsirasti per naktį pirkėjos namuose.
Bet kuriuo atveju, atsargumo dėlei, šis gaminys pašalintas iš prekybos. Dar kartą atsiprašome pirkėjos“, – sakė D. Ryliškis.