Kaip pasirinkti elektros energijos tiekėją, jei nesinaudoji internetu, neturi elektroninio pašto, elektroninės bankininkystės ar kitų modernių galimybių pasinaudoti elektroninėmis identifikavimo sistemomis? Elektros tiekėją susiruošusi pasirinkti garbaus amžiaus jurbarkietė atsimušė lyg į sieną. Deja, ji tokia – ne vienintelė.
Kilo problemų
Bendrovė Energijos skirstymo operatorius (ESO) visiems nepriklausomiems tiekėjams perdavė į antrąjį ir trečiąjį etapą patenkančių elektros buitinių vartotojų kontaktinius ir elektros suvartojimo duomenis, o gyventojai kviečiami pasirinkti naują elektros energijos tiekėją savo namams. Į antrąjį etapą patenkantys vartotojai tą padaryti turi iki šių metų gruodžio 18 dienos, tuo tarpu gyventojai, sunaudojantys iki 1000 kWh per metus ir patenkantys į trečiąjį etapą, sprendimą priimti turės iki 2022 m. gruodžio 18 d.
Pasiūlymų vartotojai gali sulaukti iš septynių įmonių, prekiaujančių elektros energija.
Į redakciją kreipėsi jau minėtos jurbarkietės dukra, kuri tikino, kad nors pati daugybę metų naudojasi įvairiomis elektroninėmis sistemomis, užduoties padėti mamai pasirinkti elektros energijos tiekėją įveikti nesugebėjo.
„Mama gauna pensiją į kortelę. Daugiau niekuo nesinaudoja – nei internetu, nei elektronine bankininkyste, nei kitais panašiais dalykais. Jai paprasčiausiai to nereikia“, – pasakojo moteris.