• Kontaktai
  • Prenumerata
  • Reklama
  • Skelbimai
  • Renginiai
  • Facebook
Jurbarko „Šviesa”
  • Archyvas
  • Pranešk naujieną
  • Dienos pietūs
  • Namai
  • Kategorijos
  • Dienos pietūs
  • Kontaktai
  • Pranešk naujieną
  • Prenumerata
  • Reklama
  • Skelbimai
  • Paieška

Perspėja vairuotojus – įgriuvo tiltas (papildyta LAKD komentaru) (22)

Ratai
Šviesa
2023.05.11 09:43

Dalintis:

Kopijuoti nuorodą
Ratai
Šviesa
2023.05.11 09:43

Socialiniuose tinkluose jurbarkiečiai perspėja vairuotojus, kad Lenkčių k. (Eržvilko sen.) įgriuvo tiltas per Upę.

Vairuotojai perspėjami šioje vietoje pasisaugoti.

Įrašas apie tiltą publikuotas „Facebook“ grupėje „Eržvilkas“.

Tuo tarpu Lietuvos automobilių kelių eismo direkcija tikina, kad „Facebook“ grupėje „Eržvilkas“ pasirodžiusi informacija, kad Jurbarko rajone, Lenkčių k. (Eržvilko sen.) įgriuvo tiltas per upę yra klaidinanti ir neatitinkanti tikrovės.

„Nuoširdžiai dėkojame tai pastebėjusiam ir pranešusiam gyventojui už pilietiškumą, greitą reakciją, tačiau vis tik pateikiame keletą reikšmingų patikslinimų“, – rašoma LAKD pranešime.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos ir AB „Kelių priežiūra“ specialistams, gavus pirminę informaciją ir operatyviai nuvykus į įvykio vietą, užfiksuota, kad išdauža rajoninio kelio Nr. 1703 važiuojamoje dalyje atsivėrė tilto prieigose.

Pirminiais vertinimais, išdauža galėjo atsiverti dėl išplauto grunto. Siekiant išvengti incidentų, įvykio vieta operatyviai aptverta, sustatyti vairuotojus įspėjantys ženklai.

Lietuvos automobilių kelių direkciją įpareigojo už valstybinės reikšmės kelių priežiūrą atsakingą AB „Kelių priežiūra“ imtis maksimalių veiksmų, kad išdauža būtų operatyviai sutvarkyta. Kaip informavo AB „Kelių priežiūra“, išdauža šiuo metu yra šalinama. Eismas minėtame ruože kelias valandas ribojamas tik iš dalies.

Paskutinį kartą AB Lietuvos automobilių kelių direkcija viso tilto būklę tikrino š. m. balandžio 3 d. AB „Kelių priežiūra“ minėto kelio patrulinę apžiūrą atliko š. m. balandžio 27 d.

Šis tiltas Lietuvos automobilių kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše buvo 1111 vietoje. 

„Suprantame temos jautrumą, esame dėkingi už operatyviai pateikiamą informaciją. Dedame visas pastangas, kad į pranešimus būtų operatyviai reaguojama ir eismo dalyviai nepatirtų papildomų nepatogumų“, – rašoma LAKD pranešime.

Lietuvos automobilių kelių direkcijai priklauso 1547 tiltai. Iš jų 72 vertinami kaip blogos būklės. Šiemet planuojama sutvarkyti 27 tiltus ir viadukus, 2024 m. – 35. Valstybinės reikšmės kelių, taip pat ir tiltų bei kitų statinių  priežiūrą Lietuvos automobilių kelių direkcija yra patikėjusi AB „Kelių priežiūra“.

Komentarai (22)

Dėmesio! Jūs skaitote diskusijų skiltį. Nuomones rašo Jurbarko Šviesa skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi Šviesos redakcijos nuomonės.

  1. Zenka

    Nu py…..s, kas su tai tiltais. Nejau neturime specelistu kurie priziuretu. Tai gal tik sovietmeciu sugebejo statyti ir priziureti. Kur cia suo pakastas. Keliai tai pat prasteja. Tai kam isleidziami surinkti pinigai……

    11 gegužės, 2023 14:42
    Atsakyti
    1. Antanas

      Pinigai išleisti papildyti savivaldybių klerkų kišęnėms, nes dabar pinigus vągia visa Landzbergistinės šaikos valdžia. Jie vągia įvairiais būdais, dienos metu, nes šita valdžios šaika, matyt dąvė įsąkymą, vogti kiek gąlima, kol jie dar šitoje valdžioje sėdi, ir kol dar miega visa tauta, tai jiems yra labai patogu, nes dar yra ir posakis – jeigu meluoji, tai ir vagi.. taigi su šituo posakiu šitie visi valdžios ir pačių žmonių išrinkti tipęliai į savivaldybes ir yra tie, kurie turi dirbti žmonėms, dabarsurądo sau gęrą skylę imti iš savivaldybių kasų pinigus ir pirkinėti už juos sau reikalingas pąslaugas nes miegantys tautos žmonės neina kol kas į gatves pareikalauti iš šitų veikėjų kuo griežčiausios atsakomybės, nes kol jie miega, šitie veikėjai vągia iš žmonių jų pačių uždirbtus pinigus, todėl pas mus ir yra pąčios mažiausios pensijos, maži žmonių atlyginimai, nes šita valdžia visiškai nekontroliuoja ir leidžia toliau tuštinti valstybės biudžetą, nes jeigu jau vogti pradėjo pątys ministrai, su ponios Šimonytės palaiminimu ir paglostymu, taigi jau dabar kiekvienąm Lietuvos žmogui, jo vaikąms ir anūkams, jau dabar kąbo ant sprąndo, didelė skola, kurią teks mokėti ir mokėti, o mes vis.miegame, kol šita valdžia paliks visus be triusikų, užkraus naujais mokesčiais, kels kainas ir taip visus priartins prie baudžiavos, o tai pajusime, kai prabusime, nebebus už ką ir duonęlės nusipirkti, valdžia už dyką neduos niekam, o tas laikas jau ateina ir labai greitai taigi – žmonės buskite ir eikite į gatves, nes kitokiu ątveju dėl tylėjimo , šita valdžia laimi ir vis labiau veržia kilpą ant visų tautos žmonių kąklo… pensininkas..

      17 gegužės, 2023 11:20
      Atsakyti
  2. jonas

    Pinigai leidžiami trinkelems ir Nemuno pakrančiu skutimui.

    11 gegužės, 2023 17:41
    Atsakyti
    1. Anonimas

      Taip, specialistu truksta ir stipriai, tiltininku darbas tikrai sunkus,ir nedaug kas nori ji dirbti

      11 gegužės, 2023 17:44
      Atsakyti
      1. Aukse

        Tikrai pagalvokit ,ar tiltai svarbus,tai žmonių sveikatą ir gerovę,alio

        12 gegužės, 2023 08:38
        Atsakyti
      2. Antanas

        Lyg ir buvo prieš pandemiją geriausiai su keliais besitvarkantis rajonas, o dabar, dabar nuo Seredžiaus (nuo jurbarko raj.) duobė ant duobės, kas pasikeitė Tauragės sav. , nenervuokite🙂

        13 gegužės, 2023 05:50
        Atsakyti
      3. Kelininkas

        Taigi Kelių priežiūroje elektrikai vadovais paskirti, jo jūs tikitės?

        13 gegužės, 2023 09:36
        Atsakyti
  3. Tautvydas

    Skylė vidurį tilto ir tipo žemės praplove. Nu ir mala šūdą

    12 gegužės, 2023 22:52
    Atsakyti
    1. Simonas

      vidurY,nes vidurYJE !!!!!!!!!!!

      15 gegužės, 2023 12:10
      Atsakyti
  4. Rolis

    Jeigu ne sovietmetis, tai prie tokios dabartinės Koncervatoriu valdymo iki Klaipėdos iki šios zvyrkeliais vazeve, ne vienos autostrados ne nutiesė per 32 du metus ir tilto, neskaitant su didžiausiu pinigų plovimu viena kita apvazevima miesto nutiese ir tuo Lietuvos laukai su pelkės nes sovietmečio melioracija baigė sugriauti besipletantys miestų rajonai o niekas neatstatineja o info struktūros mokesčiai už kvadratą namo naujos statybos didžiausi net iki 40 eurų už kvadratą, ir ūkininkams išmoka pašalpas kad skęsta pasėliai pirmiause su tvarkykite sovietmečio info struktūra kūrė sugriaunam

    13 gegužės, 2023 07:20
    Atsakyti
    1. Vytautas

      Kiek melo prirasete… Specialiai kad erzinti tauta? Kazkoks vatnikas…

      14 gegužės, 2023 04:28
      Atsakyti
      1. Simonas

        Prieš KAD yra dedamas KABLELIS ir nerašoma bendratis ERZINTI.Tinka ERZINTUM.

        15 gegužės, 2023 12:15
        Atsakyti
      2. Mindaugas

        Vyrtautai O kur cia melas? Tamsta turbūt net 30 metu neturi,tai ir komentuoji nieko nezinodamas

        17 gegužės, 2023 04:05
        Atsakyti
    2. Juozas Pranas

      Tai ko norėti ,viskas Ukrainai,o sau net trupiniai nelika,pratryfo gražiai konservai,jau kai kurie vadą tieji jsučiu jau ir pampersus užsidėjo, bet vistiek matosi,nes per kraštus jau sunkiasi,tai kad jie ateis į protą ir pradės dirbti ir žiūrėti kas dedasi lietuvėle.

      17 gegužės, 2023 10:16
      Atsakyti
  5. To Rolis

    Rolis, o tu per tuos metus taip ir neišmokai rašyti, bet nori, kad autostrados būtų nutiestos. Jei tokie komentatoriai ir ekspertai kaip tu būtų bent mokėję rašyti, galimai, tiltai negriūtų, keliai neprastėtų ir būtų juos prižiūrinčių specialistų specialistų. Ateityje siūlau susirinkti faktus prieš rašant komentarą, nes kitų, žinančių ir išmanančių bei matančių žmonių akyse tiesiog atrodai juokingas.

    13 gegužės, 2023 08:59
    Atsakyti
    1. Myndė

      Tai gal tu pasakyk, kiek hektarų numelioruota, kiek km nutiesta, palygink su tuo, kas padaryta LTSR, o ne kibk prie gramatikos. Tik, bijau, kad nersi į krūmus, „patriote”.
      Jei jau toks protingas, padaryk ką nors naudingo, o ne rašinėk kvailas žinutes.

      14 gegužės, 2023 07:32
      Atsakyti
    2. Trolis

      Slava Ukraina,tiltai Lietuvoje palauks!

      15 gegužės, 2023 12:46
      Atsakyti
  6. Gintas

    Lietuvoj reika mazinti krovininiui transportui vezamo krovinio svori per puse,ne 24t.bet 12 t.ir tada baiksis visos problemos.

    13 gegužės, 2023 22:26
    Atsakyti
    1. Arunas

      Tu ka baigęs turbūt viena klase kad tokias nesąmones

      14 gegužės, 2023 10:38
      Atsakyti
      1. Saulėns

        Va tokie ir vadovai,kur tik sugeba apriboti svorį,ar dėl blogo kelio ženklus sustatyti.O sprendimų problemai pašalinti nesurandama.

        16 gegužės, 2023 06:33
        Atsakyti
    2. Simonas

      Vėl vežimais vežti.Iškart darbo vietų padaugės.

      15 gegužės, 2023 12:20
      Atsakyti
  7. Lietuvis

    Tie valkatos išvogia pinigus per trisdešimt metų niekas nepadaryta pažiūrėkit kokia jau paliko autostrada provėžos ir lopai iš akcizų kelių mokesščių krovininio transporto savininkų mokeščių plius Europos pinigai tai kur jie

    14 gegužės, 2023 12:05
    Atsakyti
Rašyti komentarą
Atšaukti atsakymą

Komentuodami esate atsakingi už išsakytas mintis. Kviečiame gerbti kitus asmenis, vengti patyčių, niekinimo, nekurstyti neapykantos ir susipriešinimo.

Dalintis:

Kopijuoti nuorodą

Panašūs straipsniai

  • Patikrino naujų automobilinių vaistinėlių turinį: pigūs padirbiniai, kurie nepadės
    Ratai
    30 gegužės, 2023

    Patikrino naujų automobilinių vaistinėlių turinį: pigūs padirbiniai, kurie nepadės

    Nuo liepos 1 d. automobilių savininkai privalės turėti naujus reikalavimus atitinkančias vaistinėles. Gynybos apžvalgininkas Aleksandras Matonis patikrino jų turinį ir pateikė savas išvadas.

  • Kas trečias prie vairo sėda girtas
    Ratai
    29 gegužės, 2023

    Kas trečias prie vairo sėda girtas

    Kas trečias vairuotojas vis dar linkęs sėstis prie automobilio vairo išgėręs. Patys vairuotojai įvardija, kad veiksmingiausia priemonė mažinti girtų vairuotojų skaičių keliuose – baudų griežtinimas, kalėjimas ir viešieji…

  • Nemuną gilina unikali žemsiurbė (video)
    Ratai
    25 gegužės, 2023

    Nemuną gilina unikali žemsiurbė (video)

    Vandens keliai yra daug kuo panašūs į sausumos kelius: reikia investicijų, specialios technikos ir žinių juos sukuriant ir eksploatuojant. Lietuvos gamtinės sąlygos lemia, jog upių…

  • Jurbarke – itin laukta degalinė
    Ratai
    25 gegužės, 2023

    Jurbarke – itin laukta degalinė

    Jurbarko mažųjų laivelių prieplaukoje įrengta laivams skirta degalinė, kurioje laivavedžiai savo transporto priemonių bakus galės užpildyti benzinu arba dyzelinu.

  • Sugrįžta kelionės Nemunu iki Zapyškio: vasaros savaitgaliais po vaizdingas vietoves plukdys laivas „Žalgiris“
    Ratai
    21 gegužės, 2023

    Sugrįžta kelionės Nemunu iki Zapyškio: vasaros savaitgaliais po vaizdingas vietoves plukdys laivas „Žalgiris“

    Trečią laivybos sezoną pasitinkantis atnaujintas laivas „Žalgiris“ greta Nemuno salos pasirodys jau gegužės 27-ąją. Skirtingai nei praėjusiais metais, ši vandens pramoga iškylautojų lauks šeštadienį ir…

Naujausias numeris

Skaitomiausi

  • Perspėja vairuotojus – įgriuvo tiltas (papildyta LAKD komentaru) (22)

  • Nukrito lėktuvas, žuvo pilotas (nuotraukos, video, papildyta) (4)

  • Į avariją pateko policijos automobilis (nuotraukos) (27)

  • Nemune prie Panemunės pilies rasta nuskendusi moteris, ant kūno – raudonos dėmės

  • Lietuvos bažnyčios elite – nutylėtas sekso skandalas: po santykių su kunigu – skaudi jurbarkiečio išpažintis. Liudijo ir apie Skalvijos namus (7)

Budintis korespondentas

+37065541017

Dienos pietus

Dienos pietūs

Budintis korespondentas

+37065541017

Facebook | Youtube

Skaitomiausias Jurbarko krašto laikraštis „Šviesa“

Redakcijos adresas

Kauno g. 36, LT-74125, Jurbarkas
Tel.: 8 447 51 130, +370 656 95 335
El. paštas redakcija@jurbarkosviesa.lt
Įmonės kodas 158273111,
AB Luminor bankas, b. k. 40100,
a/s LT 104010044300070342
Jurbarko šviesa, UAB

Privatumo politika

Paieška

Web sprendimas