Elektros skirstymo bendrovė LESTO įrengė kompiuterizuotą savitarnos svetainės www.manoelektra.lt vietą Jurbarko rajono savivaldybės viešojoje bibliotekoje. Tokiu būdu bendrovė siekia, kad klientai turėtų galimybę greičiau ir patogiau išspręsti rūpimus klausimus. Esant poreikiui, bibliotekos darbuotojai patars, kaip naudotis LESTO savitarnos svetaine.
LESTO Klientų aptarnavimo valdymo departamento direktorė Deimantė Bareikienė sako, jog savitarnos svetainė sparčiai populiarėja tarp Jurbarko rajono gyventojų. Per pastaruosius metus registruotų savitarnos svetainės vartotojų padaugėjo 56 proc. iki 5 tūkst. Vis daugiau gyventojų naudotis savitarnos svetaine skatina tai, jog įprastus klausimus galima išspręsti greičiau ir patogiau.
„Savitarnos svetainė – tai LESTO klientų aptarnavimo centras internete. Juo, kaip ir mūsų trumpuoju aptarnavimo numeriu 1802, gauti informaciją apie elektros vartojimą ar užsisakyti įprastas mūsų paslaugas galima visą parą. Naudodamiesi gyventojai taupo ne tik laiką, bet ir pinigus, nes nebereikia vykti į artimiausią klientų aptarnavimo centrą. Nuo šiol pasinaudoti savitarnos svetaine bus galima ir Jurbarko rajono savivaldybės viešojoje bibliotekoje, prisėdus prie tam skirto kompiuterio su interneto ryšiu“, – teigia D. Bareikienė.
Savitarnos svetainėje galima sumokėti už elektrą ir deklaruoti suvartojimo rodmenis, pasirinkti ir keisti tarifų planus, peržiūrėti informaciją apie planuojamus tinklo remonto darbus, rasti visą reikalingą informaciją, susijusią su elektros energijos vartojimu. Be to, per savitarnos svetainę galima pateikti prašymą įsivesti elektrą ar pakeisti elektros įrenginių leistinąją naudoti galią.
Artimiausiu metu Jurbarko rajono savivaldybės viešojoje bibliotekoje LESTO planuoja organizuoti renginius bendruomenėms – jų metu bus pasakojama, kaip galima lengviau ir paprasčiau naudotis LESTO paslaugomis, dalijami patarimai, kaip saugiai ir taupiai vartoti elektrą.
Pasikeisti atsiskaitymo knygelę ar deklaruoti vartojimo rodmenis galima ir Lietuvos pašto skyriuje, esančiame S. Dariaus ir S. Girėno g. 72.
Dauguma LESTO klientų paprastai gauna reikiamas paslaugas ir klientų aptarnavimo telefonu 1802. Prireikus konsultacijos ar norint užsisakyti atsiskaitymo knygelę, bet kuriuo paros metu galima kreiptis trumpuoju LESTO klientų aptarnavimo telefonu 1802 – specialistai suteiks išsamią informaciją rūpimais klausimais. 1802 trumpasis numeris nėra padidinto tarifo numeris – skambinant iš mobiliojo ryšio telefono, galioja skambinančiojo turimo plano tarifai.
LESTO aptarnauja daugiau kaip 1,6 mln. klientų Lietuvoje. Jurbarko rajone paslaugas teikia 16 tūkst. privačių klientų.
„Šviesos” inform.