Kiekvienas „Volkswagen“ automobilis yra sudarytas iš tūkstančių skirtingų dalių, kurių kiekviena atlieka tam tikrą veiksmą ir taip užtikrina pilnavertišką automobilio funkcionalumą bei nepriekaištingą jo veikimą. Nors gamintojas apgalvoja kiekvieną automobilio smulkmeną bei transporto priemonės gamybos metu pritaiko būtinus technologinius sprendimus, tačiau tam tikrus dalykus yra verta žinoti ir patiems „Volkswagen“ vairuotojams.
Ilgametę patirtį automobilių rinkos segmente turintys https://www.avkparts.lt specialistai teigia, jog papildomos žinios apie automobilio eksploatavimą gali atnešti milžiniškos naudos kiekvienam vairuotojui. Supratimas, kaip veikia tam tikros dalys bei kaip tinkamai jomis pasirūpinti neabejotinai padės užbėgti įvykiams už akių ir išvengti nenumatytų išlaidų nepriklausomai nuo vairuojamo „Volkswagen“ automobilio modelio.
Automobilio važiuoklė
Automobilio važiuoklės komponentai – vieni iš labiausiai bei sparčiausiai susidėvinčių dalių. Pagrindinė šios tendencijos priežastis yra ta, jog būtent šie komponentai patiria vieną iš didžiausių mechaninių apkrovų kelionės metu. Žinoma, automobilio važiuoklės komponentų nusidėvėjimas tiesiogiai priklauso nuo to, kokia kelio danga yra važiuojama. Užmiestyje gyvenantys bei dažniau bekele tam tikrus atstumus turintys įveikti vairuotojai dažniau skundžiasi važiuoklės gedimais nei tie, kurie įprastai važinėja tik gera, kokybiška asfalto danga.
Nereikėtų pamiršti, jog bekelės duobės įprastai dar labiau padidina apkrovas važiuoklės komponentams, todėl natūralu, jog šie greičiau praranda savo savybes ir deformuojasi. Vis dėlto verta atminti, jog dažniausiai važiuoklės komponentų keitimas ir remontas yra sąlyginai pigus, tačiau svarbu pasirinkti originalias bei gamintojo sertifikuotas dalis. Pagrindinė to priežastis – medžiagos, iš kurių pagamintos dalys. Originalių dalių gamybai yra naudojamos kokybiškesnės medžiagos, o jos yra kartu ir atsparesnės įvairiems aplinkos veiksniams. Prireikus važiuoklės ar kitų dalių, platų originalių „Volkswagen“ automobilių dalių asortimentą galite rasti čia: https://www.avkparts.lt/volkswagen-dalys/.
Variklis
Įprastai automobilių varikliai yra vieni iš sudėtingiausių struktūrinių transporto priemonės elementų. Nepriekaištingas variklio veikimas yra esminis gero automobilio bruožas. Būtent todėl tinkamai pasirūpinti juo yra privaloma, jeigu gera automobilio techninė būklė yra prioritetas. „Volkswagen“ automobilių variklių aptarnavimas niekuo nesiskiria nuo kitų gamintojų. Bene svarbiausias reguliaraus aptarnavimo principas – alyvos keitimas. Gamintojas dažnai nurodo, kad „Volkswagen“ automobilių alyva turėtų būti keičiama maždaug kas 20 – 30 tūkst. kilometrų. Iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti, jog aklai vadovautis gamintojo nurodymais verta, tačiau specialistai rekomenduoja tokį variklio aptarnavimą daryti kur kas dažniau. Retai keičiant variklio alyvą kyla tiesioginę grėsmė variklio grandinės būklei, o dažnesnis aptarnavimas prailgina automobilio ilgaamžiškumą ir užtikrina geresnę variklio komponentų būklę.
Žinoma, taip pat nereikėtų pamiršti ir kitų variklio aptarnavimo principų, tokių kaip filtrų keitimas. Šie komponentai taip pat daro tiesioginę įtaką variklio būklei, todėl rekomenduojama filtrus keisti kiekvieną kartą keičiant alyvą.
Pavarų dėžės
Nors „Volkswagen“ automobiliai turi tiek mechanines, tiek ir automatines pavarų dėžes, tačiau pastaruoju metu būtent pastarasis variantas daugelyje modelių yra sutinkamas gerokai dažniau. Nors tam tikro aptarnavimo reikalauja abiejų tipų pavarų dėžės, tačiau automatinių dėžių savininkai turėtų į tai žiūrėti kiek rimčiau. Netinkamai aptarnaujamos greičių dėžės greičiau genda, o tai reiškia papildomas išlaidas, kurios kartais gali siekti net ir kelis tūkstančius eurų.
Pavarų dėžės kaip ir varikliai reikalauja reguliaraus tepalų bei filtrų keitimo, tačiau tai gali būti atliekama gerokai rečiau, lyginant su variklio alyvos keitimu. Dažniausiai specialistai rekomenduoja greičių dėžės tepalų keitimą atlikti maždaug kas 50 tūkst. kilometrų. Svarbu paminėti ir tai, jog automobiliu reikėtų važiuoti kiek ramiau, kol pagrindiniai jo komponentai nepasiekė darbinės temperatūros, nes tai ženkliai pagreitina jų nusidėvėjimą.
