Krovinių gabenimas oro transportu yra brangus, palyginti su kitomis transporto rūšimis, todėl jį riboja kaina. Krovinių gabenimo įkainiai svyruoja nuo 1,25 € iki 3,75 €, todėl tai 12–16 kartų brangesnis nei jūrų transportas ir 4–5 kartus brangesnis nei kelių transportu.
Dėl šios priežasties jis dažniausiai naudojamas daiktams, kuriems svarbus laikas arba didelės vertės, įskaitant greitai gendančius jūros gėrybių produktus ir žemės ūkio produktus, elektroniką, plataus vartojimo prekes, madingus drabužius, vaistus, dokumentus ir gamybos pavyzdžius.
Oro transportas taip pat naudojamas avarinėms siuntoms ir gamybai tinkamu laiku, taip pat eksportui iš besivystančių šalių, įskaitant tokias prekes kaip šviežios daržovės ir vaisiai, elektroninės dalys ir skintos gėlės. Krovinių oro transportu naudojimas.
Oro kroviniai paprastai naudojami techniniams brėžiniams, projektams ir gaminių modeliams gabenti. Gamintojai siunčia pavyzdžius ir pirminius prototipus klientams patvirtinti prieš pradėdami pilno masto gamybą. Oro transportas taip pat naudojamas siunčiant pavyzdžius reklaminėms kampanijoms ir bandymams.
Diversifikacija. Krovinių gabenimas oro transportu yra geras pasirinkimas, kai reikia gabenti nedidelius kiekius į naujas rinkas. Jis taip pat naudojamas trumpo galiojimo laiko produktams ir prekėms, kurioms reikalingos šaldymo grandinės, gabenti.
Diversifikacija yra ypač svarbi šalims, neturinčioms prieigos prie jūros, kuriose yra neaiškios arba sudėtingos muitinės procedūros ir nepatikimi transporto tinklai.
Sandėliavimas. Senesni ir mažesni oro uostai paprastai turi daugiau pagrindinių sandėliavimo patalpų, tačiau tai neturi didelės įtakos gabenimui, nes jie nėra sandėliavimo ir paskirstymo vietos. Kroviniai oro uostuose nelaikomi.
Importas paprastai yra greitai judančios arba didelės vertės prekės, o eksportuojamos prekės, kurių laikas yra jautrus.
Šiuolaikiniuose oro uostuose yra sandėliai su erdviomis erdvėmis kroviniams surinkti ir atskirti, statyti padėklus, tikrinti ir nuskaityti. Kai kuriuose sandėliuose taip pat yra patalpos didelės vertės daiktams saugoti.
Ten, kur yra visi komponentai – sandėliavimas, krovinių tvarkymas, tikrinimo įranga ir efektyvios muitinės procedūros – krovinys paprastai išsiunčiamas per porą valandų.
Oro transportas dažnai naudojamas stichinių nelaimių, pvz., potvynių ar lavinų, metu, kai negalima naudotis kitomis transporto rūšimis.
Jis gali būti naudojamas gabenti būtiniausias prekes, pvz., vaistus ir maistą, ir atlikti pagalbos darbus.
rasite internetiniame puslapyje.
Užsakymo nr. 531.
ačiū, naudinga informacija. bet realiai kai turi krovinį, vis tiek siunti užklausą logistikos kompanijai ir tariesi, kokiu būdu ir kaip geriau siųsti tą krovinį https://3pldgm.com/lt/pagrindiniai-principai/