Ketvirtadienį, apie 16.30 val., iš Kauno į Jurbarką betoninius pastolius vežusiam sunkvežimiui kelią užstojo iš Raseinių į Jurbarką važiavęs vilkikas. Pastarojo vairuotojas tvirtino nepastebėjęs pagrindiniu keliu važiavusio sunkiasvorio transporto.
Didesnės nelaimės išvengta tik dėl atsitiktinumo ir vairuotojų reakcijos. Kelią užtvėrusį vilkiką pamatęs sunkvežimio vairuotojas maždaug 20 tonų krovinio vežusią transporto priemonę stabdė ir pasuko į priešpriešinio eismo juostą. Vilkikai nukentėjo nedaug, tačiau nuversta dalis sankryžos saugumo elementų, kurie atspindi šviesą.
„Šviesa” primena, kad 2014 m. gruodžio 19 d. šioje sankryžoje įvyko mįslinga avarija. Tuomet prie Šilinės nuo kelio nulėkė Jurbarko ligoninės vyriausiojo gydytojo Aivaro Šlekio vardu registruoto automobilio „Nissan”. Atvykus policijos pareigūnams, aplink sumaitotą automobilį vaikščiojo A. Šlekys, kuris aiškino, kad sėdėjo keleivio vietoje, o vairuotojas esą patyrė šoką ir pabėgo.
Sankryža ties Šiline daug metų sulaukia priekaištų dėl nuolat čia įvykstančių avarijų. Iki jos rekonstrukcijos nuo Raseinių atvažiuojantys ir nuo kalno besileidžiantys vairuotojai dažnai nepasirinkdavo saugaus greičio ir nepastebėdavo pagrindiniu keliu nuo Kauno atvažiuojančių automobilių. Po rekonstrukcijos saugumo situacija sankryžoje pagerėjo, tačiau nelaimių vis tiek neišvengiama.
„Šviesos” inf.
























sankryža visiškai nepritaikyta vilkikams ir sunkiajam transportui,(turiu omenyje leidžiantis nuo kalno pasukti link Jurbarko),kažin kas tie proto bokštai kurie davė leidimą ją įrenginėti?